Świat21
Ustawienia Prędkość 1 Prędkość jednostek 1 Zburzyć budynek aktywne Morale aktywne (bazuje na czasie) Reguła zagrody nieaktywne Obrona gruntowa 20 Ograniczenie straszaków 1% punktów wioski System technologii System trójstopniowy
Kościół nieaktywne Samoistnie rozwijające się wioski barbarzyńskie nieaktywne Wioski bonusowe bez wiosek bonusowych Czas na wstrzymanie napadu 10 Minut Czas na wstrzymanie kupców 5 Minut Bonus nocny aktywny od 0:00 do 7:00 Ochrona początkowa dla nowicjuszy 5 Dni Maksymalny stosunek agresor : obrońca 20 : 1 w ciągu pierwszych 60 dni Jednostki Łucznicy nieaktywne Zwiad jeśli zwiadowca jest zbadany może wyszpiegować jednostki, budynki, surowce oraz jednostki stacjonujące w innych wioskach. Rycerz nieaktywne Szlachcic Wzrastająca cena szlachcica aktywne, koszt wzrasta od drugiego szlachcica Tanie doprodukowanie szlachcica aktywne Maksymalny zasięg szlachcica 70 pól (odpowiada około 41 godzinom podróży) Utrata poparcia po ataku szlachcicem 20-35 Wzrost poparcia na godzinę 1 Konfiguracja Lista rankingowa pokonanych przeciwników aktywne, w zależności od ilości punktów Zastępstwo aktywne Ograniczenie zastępstwa w przypadku ciągłego zastępstwa aktywne, od więcej niż 60 dni zastępstwa w ciągu 120 dni wolny handel aktywne, czasowe ograniczenie na bazie czasu rozpoczęcia gry System map 1000x1000 - Kontynent Nowe grafiki map Tak Wybór kierunku położenia wioski aktywne Data startu 12.06.08 Wersja 6102 5.7
|