Plemiona św37
Data startu: 28.09.09 Wersja: 6102 5.7 Lista rankingowa pokonanych przeciwników: aktywne, w zależności od ilości punktów Zastępstwo: aktywne Ograniczenie zastępstwa w przypadku ciągłego zastępstwa: aktywne, od więcej niż 60 dni zastępstwa: w ciągu 120 dni wolny handel: aktywne, czasowe ograniczenie na bazie czasu rozpoczęcia gry System map: 1000x1000 - Kontynent Nowe grafiki map: Tak Wybór kierunku położenia wioski: aktywne
Informacje:
Prędkość: 1 Prędkość jednostek: 1 Zburzyć budynek: aktywne Morale: aktywne (bazuje na czasie) Reguła zagrody: nieaktywne Obrona gruntowa: 20 Ograniczenie straszaków: 1% punktów wioski System technologii: System uproszczony
Kościół: nieaktywne Samoistnie rozwijające się wioski barbarzyńskie: nieaktywne Wioski bonusowe: bez wiosek bonusowych Czas na wstrzymanie napadu: 10 Minut Czas na wstrzymanie kupców: 5 Minut Bonus nocny: aktywny od 0:00 do 8:00 Ochrona początkowa dla nowicjuszy: 5 Dni Maksymalny stosunek agresor/obrońca: 20 : 1 w ciągu pierwszych 6
Jednostki:
Łucznicy: aktywne Zwiad: Zwiadowcy mogą wyszpiegować jednostki, budynki, surowce oraz jednostki stacjonujące w innych wioskach Rycerz: aktywne
Szlachcic:
Wzrastająca cena szlachcica: Złote monety Tanie doprodukowanie szlachcica: aktywne Maksymalny zasięg szlachcica: 70 pól (odpowiada około 41 godzinom podróży) Utrata poparcia po ataku szlachcicem: 20-35 Wzrost poparcia na godzinę: 1
|