opisy ró¿nych gier
¦wiat23
Ustawienia
Prêdko¶æ 2
Prêdko¶æ jednostek 0.5
Zburzyæ budynek aktywne
Morale aktywne (nie bazuje na czasie)
Regu³a zagrody nieaktywne
Obrona gruntowa 20
Ograniczenie straszaków nieaktywne
System technologii System trójstopniowy
Ko¶ció³ nieaktywne
Samoistnie rozwijaj±ce siê wioski barbarzyñskie nieaktywne
Wioski bonusowe bez wiosek bonusowych
Czas na wstrzymanie napadu 10 Minut
Czas na wstrzymanie kupców 5 Minut
Bonus nocny aktywny od 0:00 do 7:00
Ochrona pocz±tkowa dla nowicjuszy 5 Dni
Maksymalny stosunek agresor : obroñca nieaktywne
Jednostki
£ucznicy nieaktywne
Zwiad je¶li zwiadowca jest zbadany mo¿e wyszpiegowaæ jednostki,
budynki, surowce oraz jednostki stacjonuj±ce w innych wioskach.
Rycerz nieaktywne
Szlachcic
Wzrastaj±ca cena szlachcica aktywne, koszt wzrasta od drugiego szlachcica
Tanie doprodukowanie szlachcica aktywne
Maksymalny zasiêg szlachcica 70 pól (odpowiada oko³o 41 godzinom podró¿y)
Utrata poparcia po ataku szlachcicem 20-35
Wzrost poparcia na godzinê 2
Konfiguracja
Lista rankingowa pokonanych przeciwników aktywne, w zale¿no¶ci od ilo¶ci punktów
Zastêpstwo aktywne
Ograniczenie zastêpstwa w przypadku ci±g³ego zastêpstwa aktywne, od wiêcej ni¿ 60 dni zastêpstwa w ci±gu 120 dni
wolny handel aktywne, czasowe ograniczenie na bazie czasu rozpoczêcia gry
System map 1000x1000 - Kontynent
Nowe grafiki map Tak
Wybór kierunku po³o¿enia wioski aktywne
Data startu 18.09.08
Wersja 6102 5.7
Offline