opisy ró¿nych gier
¦wiat22
Ustawienia
Prêdko¶æ 1
Prêdko¶æ jednostek 1
Zburzyæ budynek aktywne
Morale aktywne (nie bazuje na czasie)
Regu³a zagrody nieaktywne
Obrona gruntowa 20
Ograniczenie straszaków 1% punktów wioski
System technologii System uproszczony
Ko¶ció³ nieaktywne
Samoistnie rozwijaj±ce siê wioski barbarzyñskie nieaktywne
Wioski bonusowe bez wiosek bonusowych
Czas na wstrzymanie napadu 10 Minut
Czas na wstrzymanie kupców 5 Minut
Bonus nocny aktywny od 0:00 do 8:00
Ochrona pocz±tkowa dla nowicjuszy 5 Dni
Maksymalny stosunek agresor : obroñca 20 : 1 w ci±gu pierwszych 60 dni
Jednostki
£ucznicy aktywne
Zwiad Zwiadowcy mog± wyszpiegowaæ jednostki, budynki, surowce
oraz jednostki stacjonuj±ce w innych wioskach
Rycerz aktywne
Szlachcic
Wzrastaj±ca cena szlachcica Z³ote monety
Tanie doprodukowanie szlachcica aktywne
Maksymalny zasiêg szlachcica 70 pól (odpowiada oko³o 41 godzinom podró¿y)
Utrata poparcia po ataku szlachcicem 20-35
Wzrost poparcia na godzinê 1
Konfiguracja
Lista rankingowa pokonanych przeciwników aktywne, w zale¿no¶ci od ilo¶ci punktów
Zastêpstwo aktywne
Ograniczenie zastêpstwa w przypadku ci±g³ego zastêpstwa aktywne, od wiêcej ni¿ 60 dni zastêpstwa w ci±gu 120 dni
wolny handel aktywne, czasowe ograniczenie na bazie czasu rozpoczêcia gry
System map 1000x1000 - Kontynent
Nowe grafiki map Tak
Wybór kierunku po³o¿enia wioski aktywne
Data startu 17.09.08
Wersja 6102 5.7
Offline