opisy różnych gier
Plemiona św37
Data startu: 28.09.09
Wersja: 6102 5.7
Lista rankingowa pokonanych przeciwników: aktywne, w zależności od ilości punktów
Zastępstwo: aktywne
Ograniczenie zastępstwa w przypadku ciągłego zastępstwa: aktywne, od więcej niż 60 dni zastępstwa: w ciągu 120 dni
wolny handel: aktywne, czasowe ograniczenie na bazie czasu rozpoczęcia gry
System map: 1000x1000 - Kontynent
Nowe grafiki map: Tak
Wybór kierunku położenia wioski: aktywne
Informacje:
Prędkość: 1
Prędkość jednostek: 1
Zburzyć budynek: aktywne
Morale: aktywne (bazuje na czasie)
Reguła zagrody: nieaktywne
Obrona gruntowa: 20
Ograniczenie straszaków: 1% punktów wioski
System technologii: System uproszczony
Kościół: nieaktywne
Samoistnie rozwijające się wioski barbarzyńskie: nieaktywne
Wioski bonusowe: bez wiosek bonusowych
Czas na wstrzymanie napadu: 10 Minut
Czas na wstrzymanie kupców: 5 Minut
Bonus nocny: aktywny od 0:00 do 8:00
Ochrona początkowa dla nowicjuszy: 5 Dni
Maksymalny stosunek agresor/obrońca: 20 : 1 w ciągu pierwszych 6
Jednostki:
Łucznicy: aktywne
Zwiad: Zwiadowcy mogą wyszpiegować jednostki, budynki, surowce
oraz jednostki stacjonujące w innych wioskach
Rycerz: aktywne
Szlachcic:
Wzrastająca cena szlachcica: Złote monety
Tanie doprodukowanie szlachcica: aktywne
Maksymalny zasięg szlachcica: 70 pól (odpowiada około 41 godzinom podróży)
Utrata poparcia po ataku szlachcicem: 20-35
Wzrost poparcia na godzinę: 1
Offline