opisy ró¿nych gier
¦wiat24
Ustawienia
Prêdko¶æ 1
Prêdko¶æ jednostek 1
Zburzyæ budynek aktywne
Morale aktywne (nie bazuje na czasie)
Regu³a zagrody aktiv (1200 Plätze / Stufe)
Obrona gruntowa 20
Ograniczenie straszaków nieaktywne
System technologii System klasyczny (10 stopni)
Ko¶ció³ nieaktywne
Samoistnie rozwijaj±ce siê wioski barbarzyñskie nieaktywne
Wioski bonusowe bez wiosek bonusowych
Czas na wstrzymanie napadu 10 Minut
Czas na wstrzymanie kupców 5 Minut
Bonus nocny nieaktywne
Ochrona pocz±tkowa dla nowicjuszy 5 Dni
Maksymalny stosunek agresor : obroñca nieaktywne
Jednostki
£ucznicy nieaktywne
Zwiad Zwiadowcy mog± wyszpiegowaæ jednostki, budynki, surowce
oraz jednostki stacjonuj±ce w innych wioskach
Rycerz nieaktywne
Szlachcic
Wzrastaj±ca cena szlachcica aktywne, koszt wzrasta od drugiego szlachcica
Tanie doprodukowanie szlachcica nieaktywne
Maksymalny zasiêg szlachcica 1000 pól (odpowiada oko³o 583 godzinom podró¿y)
Utrata poparcia po ataku szlachcicem 20-35
Wzrost poparcia na godzinê 1
Konfiguracja
Lista rankingowa pokonanych przeciwników nieaktywne
Zastêpstwo aktywne
Ograniczenie zastêpstwa w przypadku ci±g³ego zastêpstwa aktywne, od wiêcej ni¿ 60 dni zastêpstwa w ci±gu 120 dni
wolny handel aktywny, ograniczenie czasowe na bazie czasu rejestracji pierwszego gracza
System map 1000x1000 - Kontynent
Nowe grafiki map Tak
Wybór kierunku po³o¿enia wioski aktywne
Data startu 13.11.08
Wersja 6102 5.7
Offline